Widget Image
ABOUT
Wij zijn Ray en Suzanne. Trotse ouders van onze zoon Boaz die we in 2014 geadopteerd hebben. We staan op de wachtlijst een broertje of zusje voor Boaz uit de USA te adopteren. In onze shop verkopen we zelfontworpen/ hand-bedrukte items waarvan de gehele opbrengst naar onze tweede adoptie gaat. Ook geven we trainingen en (creatieve) workshops over diverse onderwerpen.
SIGN UP FOR HOPE IS RISING

OMRUILEN-EN RETOURNEREN

Kan ik retourneren?

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daarom kun je retourneren. We zijn een fundraise shop. Dat betekend dat iedere retournering ons geld kost. Van verpakkingsmateriaal tot het speciaal in jouw maat gemaakte item die terugkomt. Daarom hebben we maattabellen bij de artikelen. Op deze manier kun je van te voren inschatten welke maat geschikt is voor jou.

Moet ik iets betalen om een artikel om te ruilen of te retourneren?

Omdat we een fundraise shop zijn, zijn de verzendkosten bij omruilen (twee keer) of retourneren (1 keer) voor jou.

Binnen welke termijn kan ik een artikel omruilen of retourneren?

Retourneren of ruilen dient binnen 14 dagen na de e-mailbevestiging van de verzending plaats te vinden. Voor verdere informatie verwijzen we u door naar het Retourbeleid zoals omschreven in onze Aankoop- en gebruiksvoorwaarden.

hopeisrising.nl behoudt zich het recht voor om retouren die buiten de gestelde termijn aangevraagd en verzonden zijn te weigeren, alsmede artikelen die zich niet in de originele staat bevinden zoals ze zijn ontvangen.

Hoe kan ik een artikel omruilen of retourneren?

Aan ons huisadres: stuur een berichtje via contact. In dat berichtje vermelden we ons adres en bespreken we een datum en tijd dat je je artikel kunt retourneren of de maat te ruilen. Print een

Via HOPEisrising.nl: ga naar Retour Formulier en print het formulier uit om de maat of kleur te ruilen.

Heeft u uw bestelling als gast-gebruiker geplaatst, meldt uw retour aan via de link in de bevestigingsmail van uw bestelling.

Waar kan ik mijn kassabon vinden?

Je kunt hem vinden als bijlage bij de e-mails die je ontvangt vanaf het moment dat je bestelling is verzonden of in ‘Mijn account’ met alle gegevens van je aankoop.

Let erop dat je de kassabon beslist bijvoegt als je een artikel wilt ruilen of terugzenden. Je kunt hem laten zien op het scherm van je mobiele toestel of uitprinten.

Mag ik het originele artikel houden nadat ik online op HOPEisrising.nl om een ruil heb gevraagd?

Nee. Indien we de originele artikelen die u wil ruilen niet binnen 14 dagen retour hebben ontvangen, zullen we het bedrag via de gebruikte betaalmethode innen.

Als ik een artikel geruild heb, kan ik het nieuwe artikel dan online op HOPEisrising.nl retourneren?

Ja. Je hebt dertig dagen de tijd, gerekend vanaf de datum waarop wij de nieuwe zending hebben bevestigd.Kan ik elk gewenst artikel omruilen?

Ja, op voorwaarde dat ze in de originele staat verkeren en de bijbehorende etiketten er nog aan zitten. Er gelden de volgende uitzonderingen:

Wanneer ontvang ik het retourbedrag?

  • Afhankelijk van uw bank, ontvangt u het bedrag van de teruggave binnen een geschatte termijn van 10-14 dagen, op de betaalwijze die heeft gebruikt voor uw bestelling.
You dont have permission to register