Widget Image
ABOUT
Wij zijn Ray en Suzanne. Trotse ouders van onze zoon Boaz die we in 2014 geadopteerd hebben. We staan op de wachtlijst een broertje of zusje voor Boaz uit de USA te adopteren. In onze shop verkopen we zelfontworpen/ hand-bedrukte items waarvan de gehele opbrengst naar onze tweede adoptie gaat. Ook geven we trainingen en (creatieve) workshops over diverse onderwerpen.
SIGN UP FOR HOPE IS RISING

ALGEMENE INFORMATIE

Wat is het beleid ten aanzien van prijsaanpassingen?

Er worden geen prijsaanpassingen gedaan voor aankopen waarvan de prijs is verlaagd.

Worden artikelen met de vermelding “uitverkocht” weer aangevuld?

Wanneer een artikel uitverkocht is, proberen wij dat het artikel zo snel mogelijk weer beschikbaar te stellen. Mocht de voorraad ontoereikend zijn, dan zal het artikel van de website verwijderd worden.

Ontvang ik hetzelfde product als op de foto?

Over het algemeen wel, maar alle items zijn met de hand bedrukt (zeefdruk) en daarom kan een klein verschil in de afwerking mogelijk zijn.

Hoe kan ik me afmelden voor de Nieuwsbrief van HOPE is rising?

Afmelden kan gemakkelijk. Onderaan de nieuwsbrief via Mailchimp is altijd de mogelijkheid je af te melden. Vul de gegevens in en klik op “Uitschrijven”.

Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, kunt u het opnieuw aanvragen onder ‘Log-in’ . Voer uw e-mailadres in en wij zullen u een e-mail sturen met de te volgen instructies.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail. Indien u deze niet ontvangt, neem contact op.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt de actuele status van uw bestelling in realtime zien. Ga hiervoor naar: ‘Mijn account’ => ‘bestellingen’.

Als u niet geregistreerd bent, druk dan op de link ‘Informatie over bestelling’ van de bevestigings-mail.

Kan ik uit mijn bestelling een artikel verwijderen?

Ja, zolang u uw bestelling nog niet afgehandeld heeft, is het mogelijk artikelen uit het winkelmandje te verwijderen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?

Hopeisrising.nl verkoopt uitsluitend artikelen in perfecte staat. Mocht u bij uitzondering toch een defect kledingstuk ontvangen, neem dan contact op.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel ontvang?

Mocht u per abuis een niet besteld artikel ontvangen, neem dan contact op.

 

 

 

You dont have permission to register